2014. április 7., hétfő

Kritika: A változás

A VÁLTOZÁS

Design
Az alap design nem rossz. Én nem igazán csípem az ilyen színkombinációkat, de egyáltalán nem rossz. A fejléc nem rossz, bár én a betűtípust megváltoztatnám, bár szerintem ez csak az én saját véleményem. A nagytöbbsége a designnak nem rossz, úgyhogy ügyi vagy ;)

Story
Nincs sok helyesírási hiba, szóval ez egy jó pont. Néhány elírási hiva volt csak, ami nem vészes. Először mikor láttam a szöveget, gondolkodtam, hogy hogy tusz ennyit írni, aztán láttam, hogy sok párbeszéd van benne, ami egy fogalmazás szempontjából nem egy jó erény. Jobban ki kéne fejtened a dolgokat, és nem is haladsz rossz úton, mivel a párbeszédek közben elég sokat beékelsz, ám ezek nem "elég" hosszúak. Egy fogalmazásban kevés párbeszéd, és sok "kifejtős" rész van, ami itt inkább az ellenkező irányba tolódik. Azt ajánlom, hogy olvass könyveket, mert onnan sokat lehet tanulni. Csak ennyi belekötni valóm lenne, úgyhogy ezt ki is végeztük. :) Sok sikert a további blogoláshoz!

Ui.: Légyszi írd meg, hogy honnan szerzel ennyi feliratkozót. Nagyon érdekelne! :) Köszi



2 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát, és úgy hogy csak facebookos blogos csoportokban osztogatom és feliratkoznak maguktól, én senkit sem kényszeritek és nem kérem meg őket. Annak nem lenne értelme, hagyom h mindenki magától tegye

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) Sok sikert a továbbiakban :)

    VálaszTörlés