2014. május 12., hétfő

Kritika: A Mostoha

A MOSTOHA

Design
Nekem az egész design klappol, kivéve szerintem a chatben kéne a dátum színét megváltoztatni arra a zöldre, amit máshol mindenhol használsz. Először kicsit furcsa volt ez a zöld-sárga párosítás, de igazából megy is egymáshoz, és jól néz ki, szóval gratu. A fejléc nem rossz, bár a karakterek elhelyezése nekem kicsit fura, de ez lehet, csak egy egyéni dili. Alapjában az egész szép, és megy minden mindenhez, tehát nincs nagyon mibe belekötni.

Story
Tetszik a fogalmazásmódod, és nincs sok helyesírási, elírási hibád, ami nagyon nagyon jó. Nincs nagyon mibe belekötnöm, jól írsz, persze ezen is lehet még változtatni, én még egy kicsivel több "rizsát" tennék bele, hogy jobban bele tudja élni magát az ember, de szerintem ezt hamar el tudod majd sajátítani. Ügyes vagy, és további sok sikert neked! :)


2 megjegyzés: