2014. szeptember 28., vasárnap

Kritika No.3.

Kritika No.3.:
    Melcsi A. M. - My life...

My life...











Design: Nagyon szép, igényes és harmónikus.A fejlécben ha keresek se találok hibát maximum annyit, hogyha a lány alatti virágok nincsenek ott akkor talán egy picit elegánsabb de kinek milyen az ízlése. Talán még a háttért tenném egy kicsit narancssárgásabbá de igazából így is nagyon szép.Betűtípusra itt is azt ajánlom, hogy egy hasonlót mint ami a fejlécen van kivéve a szövegre amire egy sima arial vagy könnyen olvasható dísztelen típus.A háttér szép és egyben elegáns ad neki egy szép alapot amit nem szabad elvenni maximum ha az egész design megváltozik.Rég láttam ilyen szépen összerakott munkát és ez nagy dicséret tőlem, mert bevallom eléggé elítélő vagyok ha valami nem néz ki jól.Csak gratulálni tudok :)

Történet: Mivel a blognak már jó pár része van a legfrissebb rész alapján írom a kritikát.A rész hosszúsága igazából megfelel de ha van rá lehetőség szerintem simán tudnál írni hosszabbakat is :) Nagyon tetszik a stílusod és a fogalmazásod.Szépen tagolod a szövegeket és vessző hiányokat se ejtesz - maximum részenként 1-et - és egy rész alapján a helyesírással sincsenek gondok.Nagyon szépen összeszedett a blog és bár még nem túl sokan iratkoztak fel szerintem buta az aki kihagyja.A történet érdekes csavarokkal teli és szépen leírsz mindent :) Ebből már csak fejlődni lehet.

Összhatás: Nekem nagyon tetszik, a blog szépen össze van szedve és a design is hibátlan szinte.Köszönöm, hogy láthattam a munkádat és sok sikert :)

boobloggers@gmail.com
Kérjetek kritikát tőlem chatben, kritika rendelésben vagy e-mailban :)
Katt a képre és az e-mailomra dob :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése