2014. október 6., hétfő

Kritika No.4.

Kritika No.4.
 ~E - Dark Secrets

DARK SECRETS

Design: Kezdeném is a fejléccel először is...Első ránézésre nem olyan rossz viszont nekem kicsit túl halovány.Tudom ha erősítesz a szöveg nem látszódik annyira de erre van egy megoldás.Ne a cím legyen a középpont.Legyen kisebb és a szereplőket kicsit erősítsd meg.A 2. problémám, hogy nekem túl sok a lányból.Valahogy nekem az nem tetszik, hogy 4-szer szerepel a lány és csak 1-szer a fiú.Olyan mintha a fiú csak egy kis picit mellékszereplő lenne míg a lány valami nagyon nagy személy.Én kevesebbszer tenném oda a lány képét és még egyszer minimum a fiúét.Legyen meg az összhang...legyen kétszer rajta a fiú és kétszer a lány...akkor legalább a képek is jobban elférnek.Ezen kívül viszont tetszik és látszik, hogy dolgoztál vele és nem csak úgy összecsaptad.A blogban amúgy megvan az összhang, a szín harmóniával sincs gond és úgy minden egyben van.

Történet: Nos...nem tudok többet mondani, mint hogy fantasztikus.Elolvastam a prológust és nem tudtam leállni.Ritka az az eset, hogy én valamit nem tudok letenni de ez elérte.Fél órája próbálkozom a kritika megírásával de az egerem mindig az oldal felé dereng.Fantasztikusan formálod meg a karaktereket és bár mi nem tudjuk mi jár a fejedben és te milyennek tervezed, de ahogy leírod mindezt megtudjuk.Egyszerűen nem tudok mi mást írni mint, hogy eszméletlenül jól fogalmazol, és tőlem ez nagy szó :) Még a részeknek is megvan a megfelelő hosszúsága! :D

boobloggers@gmail.comÖsszhatás: Nagyon szép "kis" rendezett blog egy fantasztikus történettel.Nem tudok mást mondani, mint köszönöm, hogy láthattam és megadtad a ma esti olvasni valómat :)

Kérjetek kritikát tőlem chatben, kritika rendelésben vagy e-mailban :)
Katt a képre és az e-mailomra dob :)

1 megjegyzés: